Mulla oli koulutusvuoro joten pakkasin koirat autoon ja sinkosin kentälle 9:30 Ryhmissä oli ihan kivasti koirakoita vaikka onkin isänpäivä.Muilla kouluttajilla oli kiire kotiin joten jäin Maaretin kanssa vetää viel kisaryhmän.Kiitos Maaret et jäit kaveriksi! Ryhmän jälkeen kaivoin Ruskan autosta ja vedettiin AVO läpi.Seuraaminen oli tosi hyvää ja olen käännöksiin tällähetkellä tyytyväinen.Liikkeestä maahanmenossa jäi montakertaa seisomaan ja mulla meinas jo palaa täky.Sitten otin "Vauva" treenin ja hidastin samalla kun annoin käskyn.Sen jälkeen otettiin uudestaan ja hyvin se sitten menikin.Luoksetulossa otin muutaman pysähdyksen ensin pallolla ja yhden ilman ja sitten taas pari pallolla.Tänään oli pysäytys päivä,se meni nimittäin tosi hyvin! Liikkeestä seisominen tässä ei onneks mitään ongelmia. Nouto: Ihan nappiin ei mitään moitteita.Sitten meidän murheen kryyni nim.kaukot! Meillä on mielestäni sujunut kaket ihan hyvin mut nyt Ruska on keksinyt joku ihme jutut, kun annan käskyn istu se joko kattoo mua H-Moilasena ja makaa vaan tai sit se pinkasee 600 istumaan ja päättää vapauttaa itsensä sen jälkeen hillittömällä loikalla. Pe.....kele! Tiistaina mä väännän niin noit kaukoja et varppina alkaa sujumaan.Hyppy menee muuten hyvin mut se istuminen käy viiveellä,taitaa olla toi ALOn hyppy viel niin takaraivossa sillä ettei oo varma saako tääl takana nyt ihan oikeesti istua..No sitä myös vahvistetaan tiistaina.Meillä on lauantaina kisat ja aina ennen kisoja liikkeet alkaa hajota..? What......piip..piii.... Mistä ihmeestä tää johtuu,joku viisas vois kertoo..Onks mul joku ihmeen stressi ja suorituspaineet ja Ruska vaistoo ne? Vai johtuuko siitä et olin yksin kentällä? Joskus oon kiinnittänyt siihen huomita että mun tytöt toimii paremmin jos on pieni häiriö, ehkä ne on tottunut tokoilee aina häiriössä ni ilman onkin sit ihan outoo..Rauhan kanssa harjoteltiin mukana kulkemista ja ettei kentällä haistella yhtään!!!! Camin kanssa hengailtiin ja leikittiin samalla leikin varjolla otettiin pallolla pysäyttämistä, maahanmenoa jms...Ei mitään varsinaista hankaamista..Tiistaina Cami pääsee eka syyniin..Jos sais sille vaikka kavereita paikalla makuuseen..Vink,vink..Sen jälkeen Rauha ja Ruskan kanssa väännän viimeisenä.Camin kanssa ajattelin tehdä ALOn läpi ja Rauhan kanssa kontaktia,mukana kulkemista maahanmenoa ja istumista. Ruskan kanssa AVO läpi ja sit viilataan viilataan ja viilataan..

1914765.jpg

Ja jonossa mars....