*Tänään ollaan menossa KKH.n kentälle Camin kaa ja ajattelin jos oon oikeen reipas tyttö niin meen töistä suoraan hakee Ruskan ja käyn sen kaa KHH.n kentällä ottaa treenit ennen Keravalle lähtöö. Ruskalla kun ei voi pitää montaa välipäivää,tuppaa "Unohtamaan"Kaikki opitut muutamassa päivässä. Ruskalla on selkeesti alkanu murrosikä,se ei ulkonakaan meinaa ottaa mua kuuleviin korviin..Olen varmaan liikaa lällytelly koiria ja alkavat pitää multa saatavaa huomiota itsestään selvänä.Ajattelinkin aloittaa jääkauden!Koirat siirtyivät nukkumaan omille pedeilleen eikä siis enään mun tyynyllä.Niitä ei kielletä tulemasta makkariin vaan suljemme makkarin oven kun käymme nukkumaan ja ihan hiljaa ja rauhassa nukkuivat silti.Aamulenkillä sainkin jo heti paljon paremman kontaktin kumpaakin koiraan. Tämä voi kuulostaa monen mielestä aika julmalta,totuus kuitenkin on se että aijomme myös pärjätä tokossa ja koirat saavat sitten todella paljon huomiota ja kiitosta hyvin tehdystä työstä sitä ei enään tipu tekemättä yhtään mitään.Treenaamme kuitenkin harvase päivä joten huomiotahan ne saavat kuitenkin koko ajan nyt vaan ei tyhjästä.Tietynlainen jääkausi esim:Sisällä parantaa kummasti koiran mielyttämis halua.Tästä asiasta saa olla montaa mieltä,tämä on vaan minun näkökulmani.Aijon myös alkaa enempi lenkittää tyttöjä eri aikaan,silloin saan henkilökohtaisen kontaktin paremmin perille.Voin samalla ottaa lenkeillä arki tottista.Kirjoittelen taas lisää kunhan on päivän treenit tehty ja on taas jotain kirjoittamista.