Voi hemmetti nyt se sitten tuli!!!!!!!
Alon 1 tulos,183 pistettä,kunniapalkinto ja luokkavoitto!!!!
Vähänkö oon onnellinen!!Kyllä se Ruska meni niin hienosti,oikeastaan kaikki piste menetykset johtuivat mun
jostain ihme käsi/vartaloavuista ja muista sellaisistaSäälipisteitä ei kyl herunu.Nyt kuitenkin tulee pisteytys.
Tuomarina toimi:Saija Pollari-Peltoniemi(Kuulemma sika tiukka tuomarointi)
Luoksepäästävyys:10 kerroin 1=10
Paikalla makaaminen:10x3=30
Seuraaminen kytkettynä:10x2=20
Seuraaminen taluttimetta:9,5x4=38
Maahanmeno seuraamisen yht.9,5x2=19
Luoksetulo:9x3=27
Seisominen seuraamisen yhteydessä 7,5x2=15
Estehyppy:7,5x2=15
Kokonaisvaikutelma:9x1=9
Yht:183
Seisomisen kämmäsin minä!Käänsin päätä oikein liioitellusti käskyn aikana,kyllä Ruska osaa kympillä tämän liikkeen en vaan yksinkertaisesti tiedä mikä ihmeen varmentaminen se oli kun en oo ikinä treeneissäkään niin tehnyt!Höh.
Luoksetulo oli todella hieno,tuomari kehui ihan sikana mutta kun olemme niin paljon harjoitelleet sitä ettei saa törmätä päätti Ruska jättää koko perusasennon väliin ja jäi vaan seisomaan mun viereen.
Estehyppy aika vinhaa että koira jolla on ollut varastamis ongelma ei nyt sitten lähtenykään ekalla käskyllä vaan jouduin käyttää kaksoiskäskyä.Loppu meni hienosti!!
Olen kyllä niin onnellinen,hieno kisa!!!
Riikka ja Rölli takoi vielä lisää Mitteleille mainetta kun Rölli upeasti
Avo1 tulos,183(samat)pistettä,kunniapalkinto,luokkavoitto,TK2 ja oikeus kilpailla voittajaluokassa.
Onnittelut vielä Riikalle ja Röllille!