Ollaan treenailtu lähinnä pihalla mutta tänään mentiin kentälle.
Minä,Riikka ja Pekka.Ruskan kanssa tehtiin ainoastaan luoksetulon pysäytys "Leikkiä" ja sit lopuks otettiin avon hyppyä.Aluksi pysäyttelin taas palloa heittämällä vaikka oon tooooodella varma ettei se toimi Ruskalla.Koska olen nyt heitellyt kuurina vaik kuinka ja paljon eikä se pysäytys miellytä mua vieläkään (se ei ole seinään pysäytys) vaihdoin takapalkkaan.
Voi perseen suti,Ruska teki niin hienot pysäytykset (Matka ei kovin pitkä) et mitä ihmettä mä oon hinkannut ton hemmetin pallon kanssa!!!!!! Taka palkka hidastaa pikkasen vauhtia mut siitä tuskin tulee raketti-Ruskan kanssa ongelmia vauhtia kun on yleensä ollut liikaa.(Törmää muhun) Nyt siis aletaan ottaa pysäytystä taka palkalla ja keskitytään sitten vauhtiin kun pysäytys on hyvä.Hypyssä on ollut ongelmana se esteen taakse istuminen (alosta iskostunut liian hyvin seisominen päähän) Olemme tehneet pari viikkoo kuurina istu leikkiä.Pallo minulla ja leikitty Ruskan kanssa ja olen kesken riehumisen antanut istu käskyn ja sitten heittänyt pallon palkaksi ja taas on hyöritty ja pyöritty pallo mun kädessä ja taas "istu" ja pallo palkaksi.
Nyt kokeilin kentällä hyppyä ja täytyy sanoo et todellakin on kuuri auttanut ei mitään ongelmaa hypyn suhteen hienosti heti käskystä hyppy,nopea istuminen ja hienosti "sivu" käskyllä perusasentoon.Yes!!! Nyt siis vaan keskitytään luoksetuloon muut avon liikkeet on aikasta kivalla mallilla.Tosin noutoon voisin koittaa saada lisää vauhtia..Sellasen "bortsu" noudon jos sais ni kiva ois...Hih..Hiii...Ruutua ja tunnaria pitäs alkaa taas ottamaan ettei unohdu.Ruudun aloitan alusta koska vaihdan kosketus alustaan..Katotaan toimiiko se Ruskalla..